Til hovedinnhold
Hjem > Referanser > Modum Kabel-TV valgte Serve

Referansecase

Modum Kabel-TV valgte Serve som leverandør av utskriftsløsning og løsning for digital signering

Sindre Andersen

Modum Kabel-TV er en lokal tjenestetilbyder av TV- og bredbåndsløsninger som i tillegg drifter og tilbyr nettverksløsninger for flere samarbeidspartnere.

Selskapet er i sterk vekst og hadde i 2020 en omsetning på ca. 53 millioner kroner. Ved utgangen av 2021 hadde Modum Kabel-TV 25 dyktige ansatte og rett i underkant av 7000 kunder i Modum, Sigdal, Krødsherad og Ringerike.

Velg en leverandør som kjenner ditt område. Enkelt, raskt og lokalt!
Slik lyder oppfordringen fra Modum Kabel-TV til innbyggerne i regionen, og det var nettopp det Modum Kabel-TV gjorde da de valgte Serve som ny leverandør av utskriftsløsning og løsning for digital signering.

“Da vi ble kjent med Serve, så fant vi fort ut at de bygger på samme verdier som oss og at de har mange kunder i vårt nærområde. Med to serviceteknikere bosatt i Modum kommune føler vi oss trygge på rask og god service når behovet oppstår.”

– Sindre Andersen, daglig leder Modum Kabel-TV.

Da vi ble kjent med Serve, så fant vi fort ut at de bygger på samme verdier som oss.

Effektiviserer flere prosesser
I dialogen med Serve ble Sindre Andersen også kjent med e-signeringstjenesten som Canon leverer (Canon eSign) og fant raskt ut at tjenesten vil bidra til å effektivisere flere prosesser for Modum Kabel-TV.

“Tjenesten er svært enkel å ta i bruk, den forenkler signeringsprosessen for alle parter og det at vi kan profilere tjenesten med vår egen firmaprofil var viktig for oss.”
– Sindre Andersen, daglig leder Modum Kabel-TV.

Flere Referanser

SpareBank 1 Økonomihuset valgte Serve

SpareBank 1 Økonomihuset Hønefoss har inngått avtale med Serve om leveranse av ny printerpark. Valget markerer et viktig steg i selskapets satsing på effektivisering, sikkerhet og bærekraft.

«Vi har full kontroll» – Slik forbedret Rentx sin hverdag med ControlKeeper

Med en voksende portefølje av kunder og avtaler, opplevde Rentx at det ble stadig mer krevende å holde oversikt og sikre sømløs informasjonsflyt internt. For en virksomhet som setter personlig service i høysetet, var dette en utfordring. Ved å ta i bruk den skybaserte løsningen ControlKeeper fikk Rentx ikke bare kontroll over kontrakter og kostnader – de frigjorde også tid og ressurser til å fokusere på det som betyr mest: å levere førsteklasses oppfølging til kundene sine.

Det er de flinke folka som utgjør den store forskjellen

Vi leverer produkter og tjenester fra markedsledende leverandører. Men det er først og fremst våre medarbeidere som utgjør den store forskjellen.