Til hovedinnhold
Hjem > Referanser > Serve forlenger samarbeidet i Sølvklubben

Tekst og foto: Godset.no

Serve fortsetter samarbeidet i Sølvklubben!

Med lokalene stappfulle av klargjorte maskiner som skal ut til kunder var det en blid Finn Martin Paulsen, daglig leder i Serve, som forrige uke signere på en ny avtale i Sølvklubben. Serve har vært trofast SIF-sponsor siden 2010 og gleder seg til å ta fatt på en ny sesong og skape enda flere business-muligheter i SIF-poolen i 2025.

“Det ligger en opptur i luften nå og vi merker en voksende optimisme i og rundt klubben, den reisen har vi lyst til å være med på”, sier Paulsen.

Selim Emeci i Strømsgodset er naturligvis veldig fornøyd med at Serve signerer på nytt. “Serve har etter hvert blitt en sponsorveteran og det er som alltid en tillitserklæring når en partner signerer på nytt. Det at Serve nå går inn i sitt trettende år er sterkt og et synlig bevis på at det lønner seg å være i SIF-nettverket over tid”, sier Emeci.

Mye mer enn utskriftsløsninger
Serve jobber på flere andre områder enn kun utskriftsløsninger. De leverer også tjenester for digital samhandling og automatisering av prosesser, samt møteroms- og skjermløsninger i alle varianter. Neste år vil blant annet to infoskjermer pryde VIP-inngangene på Marienlyst.

“Gjennom vårt datterselskap Kaffebryggeren har vi som målsetting å levere markedets beste kaffe til virksomheter som er opptatt av den gode kopp kaffe”, sier Paulsen.

“Vi gleder oss masse til å fortsett samarbeidet med Serve”, sier Emeci.

Vi gleder oss masse til å fortsette samarbeidet med Serve

Selim Emeci, Strømsgodset.

Flere saker

SpareBank 1 Økonomihuset valgte Serve

SpareBank 1 Økonomihuset Hønefoss har inngått avtale med Serve om leveranse av ny printerpark. Valget markerer et viktig steg i selskapets satsing på effektivisering, sikkerhet og bærekraft.

«Vi har full kontroll» – Slik forbedret Rentx sin hverdag med ControlKeeper

Med en voksende portefølje av kunder og avtaler, opplevde Rentx at det ble stadig mer krevende å holde oversikt og sikre sømløs informasjonsflyt internt. For en virksomhet som setter personlig service i høysetet, var dette en utfordring. Ved å ta i bruk den skybaserte løsningen ControlKeeper fikk Rentx ikke bare kontroll over kontrakter og kostnader – de frigjorde også tid og ressurser til å fokusere på det som betyr mest: å levere førsteklasses oppfølging til kundene sine.

Det er de flinke folka som utgjør den store forskjellen

Vi leverer produkter og tjenester fra markedsledende leverandører. Men det er først og fremst våre medarbeidere som utgjør den store forskjellen.